Zib:Beheer Afspraken BgZ

Uit informatiestandaarden
Ga naar: navigatie, zoeken

Onderstaand overzicht geeft de actuele invulling weer van alle beheerafspraken voor de BgZ.

Aanmeldingswegen voor indienen wijziging op BgZ

Contactwijze Bereikbaar via Contactpersoon
Nictiz BITS bits.nictiz.nl Jeroen Windhorst / Fred Smeele
E-mail beheerzib@nictiz.nl Jeroen Windhorst / Fred Smeele

Aanmeldingswegen voor deelname aan de open consultatie

Contactwijze Bereikbaar via Contactpersoon
E-mail beheerzib@nictiz.nl Jeroen Windhorst / Fred Smeele

Aanmeldingswegen voor escalatie

Contactwijze Bereikbaar via Contactpersoon
E-mail lugt@nictiz.nl Hedde van der Lugt (manager standaarden)
Telefonisch 070 317 3450 Via receptie Nictiz

Responstijden

Processtap Doorlooptijd
Intake < 2 werkdagen
Analyse < 2 maanden
Uitwerken voorstel < 30 werkdagen
Besluitvorming Maximaal 2 x per jaar
Open Consultatie Maximaal 1 x per jaar, doorlooptijd max 30 werkdagen
Autorisatie Maximaal 1 x per jaar
Realisatie < 1 maand
Publicatie BgZ Maximaal 1 x per jaar, tenzij evidente noodzaak aanwezig
==Wijzigingsbeheersysteem (BITS)==

De Functioneel Beheerder of de gebruiker registreert de melding in het wijzigingsbeheersysteem Nictiz BITS, dit staat voor Nictiz Beheer Informatie- en Terminologie Standaarden. BITS is te bereiken via de website: bits.nictiz.nl. BITS is toegankelijk voor de Gebruiker, Functioneel Beheerder, Technisch beheerder, Expert en Autorisator. Gebruikers, die geen gebruik maken van BITS, krijgen terugkoppeling van de Functioneel beheerder over de status van de melding via e-mail.